Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk - Gdańsk
na odcinku Bożepole Wielkie - początek Obwodnicy Trójmiasta

Zadanie 3: węzeł Szemud (bez węzła) - węzeł Gdynia Wielki Kack (z węzłem)

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

20/11/2018 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU

817 110 153,92 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA Z UNII EUROPEJSKIEJ

984 169 193,39 zł

Tydzień 29

Opis wykonywanych Prac Projektowych
Branża drogowa - prowadzono prace nad KNA. Trwała praca nad PW ekranów pochłaniających oraz ekranów odbijających dla odc.1 i 2.
Branża mostowa  - prowadzono prace nad KNA
Branża sanitarna  - na odcinku 1 prowadzono prace nad KNA; na odcinku 2 trwała analiza rozwiązania zamiennego dla wod-kan  i KS w rejonie ulicy Węgierskiej. Trwało uzgodnienie projektu sięgaczy do podłączenia stacji benzynowej do uzgodnienia przez Gestorów.
Branża elektroenergetyczna  - na odcinku 2 trwały prace nad projektami wykonawczymi tom IV/6e oraz VI/6d, IV/6c.
Branża teletechniczna - prowadzono prace nad KNA.
Branża melioracyjna  -  prowadzono prace nad KNA.
Branża geotechniczna  - na bieżąco analizowano i odpowiadano na przekazywane pisma oraz ZDP.
Branża architektoniczna  - prowadzono prace nad KNA.
Branża geodezyjna - prace zakończono.
Branża geologiczna – prace zakończono.
Ochrona środowiska i branża zieleni  - prowadzono prace nad KNA.

Opis wykonywanych Robót
W zakresie branży drogowej na odcinku 1 zostały wykonane następujące roboty:
- Trasa Główna:     
          3+500    rozbiórka nasypu przeciążeniowego
          3+600  - 3+900    podbudowa zasadnicza
          4+300    wykop
          12+550 - 12+700     nasyp
          12+700 - 12+950    WUP
          13+420 - 13+570    WUP
          13+650    nasyp przeciążeniowy
          0+200    wykop
          0+300    nasyp
          8+100 - 8+700    Humusowanie skarp
- MOP:
          MOP L    nasyp
          MOP P    nasyp
- Dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
          DL 4-1    nasyp
          DG 4-8    krawężnik drogowy
          DD 3+830L    podbudowa zasadnicza
          DD 7+030L    podbudowa zasadnicza
          DD 3+760L    podbudowa zasadnicza
Odcinek 2:
- w. Gdynia Wielki Kack:
          W WK L3    Humusowanie skarp
          W WK L3    WUP
          W RD L4    podbudowa pomocnicza
- w. Chwaszczyno:
          W CH L2    podbudowa zasadnicza
          W CH L3    podbudowa zasadnicza
          W CH L2    nasyp
- Trasa Chwaszczyńska:
          2+800 - 3+100    wykop
          4+100 - 4+500    Rozbiórka nawierzchni bitumicznej
          1+300 - 1+660    Podbudowa z kruszywa
- Trasa Kielnieńska:
          1+400            nasyp
          0+700 - 0+800    wykop
- Trasa Główna:
          13+600 - 13+700    wykop
- drogi dojazdowe, poprzeczne i technologiczne:
          Rdestowa-Krzemowa    Podbudowa z kruszywa
          Rdestowa-Krzemowa    kostka betonowa gr. 8 cm
- ZOT:
          319+700 - 320+950    WUP
          318+870 - 319+600    Humusowanie skarp

Branża mostowa – na odcinku 1 trwały prace przy następujących obiektach:
• WD-70 (km 0+450) (ul.Klonowa, Szemud) - montaż krawężników - kapy na skrzydłach; montaż desek gzymsowych - kapy na skrzydłach; wykonanie izolacji MMA pod ustrojem
• WD-72 (km 1+374) (ul.Myśliwska, Szemud) - wykonanie izolacji MMA pod ustrojem; montaż krawężników - kapy na skrzydłach
• WD-75 (km 3+441) (ul.Pod Lasem, Kamień) - Przygotowanie korpusów do izolacji P1 i P3
• ES-77 (km 5+050) (ul.Kwiatowa, Kamień) - zasypka P1; chudy beton pod płytę przejściową
• WD-78 (km 6+148) (ul.Wczasowa, Koleczkowo) - zbrojenie kap na skrzydłach
• WS-80 (km 7+513) (ul.Jeziorna, Koleczkowo) - zbrojenie montaż krawężników i desek gzymsowych; izolacja bitumiczno-lateksowa korpusów i skrzydeł
• MS-81 (km 7+792) (ok.ul.Jeziornej, Koleczkowo) - zbrojenie deskowanie płyty przejściowej P1L
• PP-84 (km 10+249) (km ok. ul.Wołoszyna, Bojano)- izolacja cienka płyt przejściowych
• WS-87 (km 11+346) (ul.Rzemieślnicza, Dobrzewino) - montaż belek prefabrykowanych; zbrojenie deskowanie skrzydła P1L
• PP-88 (km 12+610) (ul.Polna, Dobrzewino) - Zasypki; izolacja gruba bitumiczno-lateksowa
Na 2 odcinku prowadzono prace na obiekcie:
• PZDs-90 (km 13+688) - zbrojenie ustroju JP; zasypka korpusów; deskowanie ustroju JL
• WD-91 (km 0+144 Tr.Ch.) - betonowanie poprzecznic P1 P2 P3
• WD-92 (km 0+144 Tr.K.) - zbrojenie deskowanie ustroju nośnego; montaż kabli sprężających
• WD-93 (km 1+287 Tr.K.) - zbrojenie ustroju nośnego JP
• WD-94 (km 1+427 Tr.K.) - zasypki powyżej drenażu
• WD-95 (km 0+747 Tr. Ch.) - zasypka
• WD-100 (km 4+173 Tr. Ch.) - montaż kolektora odwodnienia
• WD-101 (km 4+500 Tr. Ch.) - montaż kolektora odwodnienia; umocnienie stożków
• WD-102 (km 320+425 ZOT) - montaż zbrojenia kap chodnikowych; zasypka P1 ZRP
• WD-103 (km 320+671 ZOT) - umocnienia stożków
• WS-104 (km 319+724 ZOT) - montaż barier ZRL ZRP
• WS-105 (km 320+769 ZOT) - montaż desek na skrzydłach
• WD-106 (km 321+127 ZOT) - montaż zbrojenia kap chodnikowych; betonowanie kap chodnikowych na skrzydłach
Obiekty WD-90 - WD-95 znajdują się przy planowanym węźle Chwaszczyno. Wszystkie obiekty 100+ znajdują się przy istniejącej obwodnicy, KD-99 – kładka nad ul.Chwaszczyńską
Branża sanitarna – na odcinku 1 trwały prace nad siecią wodociągową PW-5, PW-6, PW-11 (km 3+377, 3+763 oraz 11+106); kanalizacją deszczową KD-4e (rejon MOP L), 4c (km 3+820), 7a (km 6+600). Dodatkowo trwały prace przy montażu wpustów i przykanalików, trwał montaż pierścieni odciążających i pokryw. Na odcinku 2 kontynuowano prace nad siecią gazową niskiego i średniego ciśnienie PG-5 - T5/4 - T3/9 (ul.Chwaszczyńska; siecią kanalizacji deszczowej - KD-28 (ul.Chwaszczyńska), KD-85, KD-84 (ul.Nowa Rdestowa), KD-58 (W_WK_L3), KD-63 (ul.Nowowiczlińska). Trwały prace nad siecią kanalizacji sanitarnej KS-1 (w ciągu ul. Rdestowej oraz ul.Nowa Rdestowa). Prowadzono prace na sieci wodociągowej W-1 (ul.Starochwaszczyńska i ul.Rdestowa) oraz PW-15 (ul.Nowowiczlińska).
Branża elektroenergetyczna - trwała budowa kabli oświetleniowych węzeł Wielki Kack
Branża melioracyjna - wykonywano drenaż w rejonie MOP. Trwało umocnienie rowu w km 7+400
Branża ogólnobudowlana - na odcinku 1 trwały prace nad stawieniem ścian dla budynków MOP (prawy i lewy)
Ekrany - na odcinku 1 i 2  trwał montaż słupów wraz z wykonaniem głowicy oraz fundamenty dla ekranów 2P,8P,10P,6L,25L,33L,25P,31P,33L.
Kontynuowano montaż barier na obu odcinkach.

ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 
Oddział w Gdańsku

www.gddkia.gov.pl

INŻYNIER KONTRAKTU
Egis Poland Sp. z o.o.
Warszawa

www.egis-poland.com

WYKONAWCA
Polaqua Sp. z o.o.
Piaseczno

polaqua.pl